Två inlägg samma vecka! Whaaat?!

Ja, jag har väl inte riktigt hunnit skaffa mig så mycket att sysselsätta mig med ännu så jag drar ett till inlägg!
Ligger i MIN argentinska säng som jag ska sova på under min tid här och känner mig barnsligt uttråkad! Saknar verkligen 100 MB/s internet det är ju så man underhåller sig i sånna här stunder hehe.. Men det är nyttigt att vara ifrån allt sånt också tror jag... :) känns rätt bra alltihop iallafall!
Har aldrig haft så mycket tid att ta hand om mig själv som nu, det känns ruskigt bra måste jag säga!
Idag var vi inne i stan och köpte en massa jävla träningskläder till mig! Två T-shirts, tre linnen, ett par yogapants som är riktigt fakin fräscha, när man sätter på sig dom ser det ut som att man bor på gymmet haha I RIKE IT ! Och massa strumpor så att jag aldrig ska ha en ursäkt att inte gå till gymmet! Är riktigt taggad på att leva ett gym liv och se min kropp förändras och klara mer! Meeen idag gick jag inte till gymmet.... HEHE för att det är söndag och söndagar är det bara öppet från 18-22 så jag skulle inte ha hunnit då vi kom hem runt 9- halv 10 :C det kompenserar vi med att gå upp tidigt imorgon och springa längst kusten i nya kläderna :) spännandeeee! Tänkte att jag ska klara 30-40 min iaf :) får se hur det går :D så ska sova strax, tänkte läsa lite i boken "hobbit" som jag verkligen INTE kan fastna för av nån anledning.. Alla har alltid sagt att åh det är den bästa boken och " varför gjorde dem inte film av den först?". Usch. Aja bara några 70-80 sidor kvar öööööhhhhhhhhh...
Godnatt bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0