Solo alegría

Ikväll går jag och lägger mig med en känsla av stolthet över att jag är den jag är. Jag är stolt över vem jag hitills har blivit och över den jag en dag vill vara... Jag önskar att jag kunde känna mig så tillfreds med vem jag är varje dag. Men det är en del av livet och en del av det som får mig att känna mig stolt, att jag en dag kan vara så ensam och ledsen och gå igenom allt jag gått igenom och Ändå fortsätta framåt med kärlek och glädje i själen... Jag vet att jag är en bra person för att jag försöker vara bra person.

Vaknade nu med Mobilen i ansiktet och läste det här som jag trode att jag hade drömt Haha. Laddar upp det fast det inte var färdig skrivet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0