Om inte ett nytt kapitel, så är det en ny bok.

Halloj bloggen! Jag tycks återkomma hit särskilt när det har hänt någonting på kill-fronten.. Vilket känns lite sorgligt då jag önskar att mitt liv kretsade mer omkring mig själv än omkring mina relationer faktiskt haha. Meeen att det är slut mellan mig och Jocke för säkert 4e eller 5e gången ska jag försöka undvika att prata om nu för det är nog en händelse jag kommer minnas även om jag inte vill ! Däremot så sitter allt ihop.
Men vad är det som sitter ihop säg?
Jo! För att den 5e februari 2013 valde jag att lyssna på mitt hjärta och välja MIG framför en relation, lite visste jag att det skulle visa sig så klokt som de senaste dagarna har visat mig att det var. Hursom! Jag är just nu i en process av att bosätta mig i Argentina för ett tag och lära känna min andra hälft och studera här borta! WohOO Go ME right? :D saknar min mamma så jag går sönder och min bästa vän Emil också.. men förhoppningsvis så kommer dom båda hit och hälsar på så att jag slipper lite av min saknad! Är rätt trött nu, det har vart tre nätter av gråt och sömnbrist så min energi är verkligen på botten. Kommer nog skriva här snart igen, har ju inte så mycket annat för mig än så länge hehe
Så puss på dig snygging !


Kommentarer
Postat av: Emiliooooo

haha braaa där, tänkte gå in och skriva att du borde uppdatera nu, men det behövde jag ju inte :D

2013-02-08 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0