En torsdags kväll

Tomt och tråkigt, att inte veta vad man har förrän det är borta. Som tur är kommer min älskling tillbaka snart igen så det är inget som är förlorat åtminstone :) men ååh vad det suger suger suger att vara ensam. Kan inte komma ihåg när jag senast var så tom och ensam. Min bästa vän är borta på festival och min andra bästa vän och kärlek är ännu längre bort på en ännu större festival. Bläblublaaa. Det blir inte bättre av att tänka på vad tråkigt man har heller haha gosh. Jahaja man ska väl ta och sova nu, imorgon väntar en dag på pressbyrån i 6 timmar sedan hem till mer ensamhet och tråååkighet! Blir jobb hela helgen för att fördriva tiden och få in pengar på kontot igen så man kan börja livet! Om det är egen lägenhet eller en fet resa som är målet återstå att se, har inte kommit fram till så mycket på en natt :) meeen vi är påväg! Varje dag är en dag att bygga på. Godnatt jag


Kommentarer
Postat av: Emiliioooooooo

Haha är du medveten om att du har skrivit samma inlägg 5 ggr nu? Haha... Nu vet du hur jag kände mig i 3 veckor när du var i Amerika:(

2012-08-09 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0