En onsdags natt

Hej där kära du... Jag undrar vad du gör i framtiden, verkligen. För vart ska jag ta vägen? Den ytliga planen är att jobba jobba jobba och spara allt för att sedan dra och leva det riktiga livet, men inom dig så känner du att det inte kommer att hända.. Så vadfan sysslar du med i framtiden? Uppenbarligen har du inte hittat en tidsmaskin för att berätta vad du ska göra i framtiden, för det vet jag inget om. Sanningen är den att du ville verkligen komma in på KTH basårs utbildning för att komma nån vart men det gjorde du inte så vad är nästa steg? Det vet jag inte... :/ det är deppigt att sitta fast utan att se nån väg ut. Jag vill bara hitta nått jag brinner för och vara en av dom människorna som bara VET vad det är som gäller.. Man kan ju inte skylla på att man är 19år resten av livet, så vaaaad? Vad gör jag härnäst? :( vilsen tjej 93 söker svar. Buhu, nu borde du sova iaf för imorgon börjar en ny dag att leta svar på! Hoppfull är jag ändå trotts allt, för nånting måste hända, så länge jag letar efter vägen så är jag ändå påväg någonstans! Så imorgon får jag krypa vidare :) åh livet vart ska vi ta vägen? Time Will tell. Jag hoppas jag bygger jag kör jag drömmer och kanske att nån dag jag finner <3 godnatt bästa vännen du ta hand om dig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0