Standard, ett tag sen sist!

Ja vad händer nu då? tiden står still men flyger iväg.
Insåg igår att jag fyller 19 i år och har redan ålders nojja. JAG VILL INTE BLI STOR. Men samtidigt kan jag inte vänta på att starta ett liv, komma vidare, känna att jag gjort något vettigt.
Så whats poppin? i slutet av november sa jag upp mig från TMP för att börja jobba på pressbyrån (HAHA) och har numera inga planer ALLS på att jobba vidare inom el... Frågan är bara om jag ska låta dom tre åren på gymnasiet vara en stor waste eller dra nytta av den på något sätt.
Har på senaste tiden börjat se saker med nya ögon, tyvärr ett par bittrare sådanna. Jag är fortfarande glad och nöjd men önskar samtidigt att jag gjort mer av mina dagar som yngre, studerat hårdare vart bättre bara helt enkelt, men det finns det inte så mycket att göra något åt, det tragiska ochbittra jag känner är snarare över att jag känner att det inte finns så mycket jag kan göra åt saken. Haha, 18 åriga jag tror att mitt liv är slut nu ooch att det inte blir mer, måste rycka upp mig och hoppa upp på häste igen helt enkelt :) MEN NOG OM DET!
Vad händer nu? I stunden VAD GJORDE NATHALIE DEN 15 FEBRUARI 2012 UNDRAR FRAMTIDA NATHALIE?!?!
Det ska jag tala om framtida jag :) Idag har du jobbat från halv sex till tolv på pressbyrån i tyresö, klockan 12 kom din chef och löste av dig, men av nån anledning ville du inte riktigt gå hem ännu, så du stannade kvar i 3 extra timmar och jobbade lite gratis För sån är du! under dessa 3 timmar hann du sätta i dig 4 koppar latte med laktos-sprängd mjölk, efter det tyckte du att det var en bra ide att följa med och fika i centrum och tog dig an ännu en latte, HAHA lite visste du vilka konsekvenser detta skulle få för ddig senare..... Du kom hem med en suck och smällde dig ner på sängen, tyvärr var det inte den ända smällen!! DUHNDUHNDUHN!!! NEJ! för sen kom magontet, och du kveed av smärta, i flera timmar faktiskt , jag kan ännu inte säga dig HUR lång tid det tog för magontet att gå över, för det har inte inträffat ännu... så med magontet satte du dig ner och ville beklaga dig någonstans och bestämde dig för att skriva denna status på facebook "oskön dag, smällde in kassan i lillfingret och drack 5 koppar laktos-sprängda latte på det, kan inte ens tycka synd om mig själv när det är självförvållat :(" men insåg snabbt att det inte fanns en jävel som ville läsa om det på facebook, förutom en person.... BAM en snilleblixt! du bestämde dig för att berätta för dig själv såklart, genom bloggen! Eftersom att du är den enda som kommer att tycka synd om dig själv för detta! tack för att du finns där för mig <3
vad kommer jag att göra i framtiden undrar framtida jag?
Jo det skaa jag tala om! Du kommer att ha gått på lmfao på lördag, en grupp(?) som var speciellt populär under förra sommaren kommer till stockholm Sweden och spelar sin ljuvliga shuffle musik PARTY ROCK, yeah.
det var säkert jätte kul, gissar på att det vart lite sudigt mot slutet men det gick nog bra ändå. :) FUTURE HUG!
BAI BAI BLOGGEN

Kommentarer
Postat av: julesssssssss

åååh denna ärlighet är helt underbar! om det bara fanns mer människor i världen som du nathalie! hihi!

2012-03-05 @ 22:09:31
URL: http://prullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0