Ett år av ton kvar!

Som jag skrev igår så är det en fin ålders nojja på väg in, ett år 2månader och 12 dagar kvar tills jag inte längre är tonåring!! Mina vänner börjar redan lämna 19 o fyller 20 det här året, igår var vi hemma hos Amanda som har flyttat in två hus bort från mig med sin pojkvän (!!!!!) det var så fint hos dem och att tänka att jag om ett år skulle vara lika redo som henne att flytta ut hemifrån o klara av att bo själv finns inte på världskartan. Jag tror jag har planerat att vara tonåring förevigt, men det fungerar ju inte. Så min brillianta plan jag kom på nyss lyder såhär: fakka ur sista året och få ut det ur systemet? AWeSOmE plan right. Peace out, ska fakka ur lite med hög musik och dansa oförskämt mycket framför spegeln tills det är dags att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0