Kära lilla dagbok!

ja hej igen. Deee va fan inte igår! Senast jag skrev var jag på randen till katastrof tydligen och jo tack det märks fortfarande. I fredags sattes betygen, och jag kommer gå ut med två IGn tyvärr, det är oundvikligt.. Men frukta icke, för man har chans att ta igen de där två ämnena för 500kr styck i skolan så jag mår inte så dåligt över det egentligen. Däremot så har jag och helan kämpat som ogrjgniörghg finns inte ord som beskriver hur hårt vi har kämpat de senaste veckorna och jag är nu istället på randen till utbränd. Har ett sista "lilla" prov imorgon/idag, Vet dock inte hur jag ska klara det, kan inte tänka klart nuförtiden - när jag säger utbränd då menar jag det. Jag skulle kunna ligga och stirra i taket i säkert en vecka utan att min impulsiva rastlöshet skulle kicka igång känns det som - och det är illa. Men nu till det roliga!
JAG HAR JU FÖR TUSAN FYLLT 18 ÅR! HA HA! YEEEE! Nu var det ju en månad sedan men jag kan ju berätta om min första månad som 18åring. Eller, jag ska berätta om hur det känns för mig att ha fyllt 18. Det känns ungefär som jag hade förväntat mig, men ändå inte. man har hört så många berätta om hur man vaknar och tror att något ska kännas annorlunda, men så gör det inte det.. Så jag hade lite dom tankarna i mig fast jag ändå verkligen verkligen trodde att något skulle förändras ändå. Och jisses vilken känsla!
Jag vågade inte ens tänka på att jag hade fyllt 18, för jag trodde att jag skulle börja gråta av glädje om jag tänkte det påriktigt. Det var sån frihet - DET ÄR sån frihet fortfarande!! Jag har valmöjligheten att göra precis vad som hellst, bara jag har mitt lilla pass med mig. MEEEN som min kloka mor sa idag så är det bra att vara medveten om att man själv är inpulsiv så att man kan hejda sig själv lite mitt i allt. Annars skulle jag få storhetsvansinne om jag tänkte sådär för ofta hehe. men hursomhellst, du gamla nathalie - om du vill minnas tillbaka till din 18års dag så ska jag berätta att det var första gången du andades ren luft, första gången du såg färgerna riktigt ordentligt och första gången du kunde slappna av.  (;
OOOch tack till alla som gjorde min första månad som 18åring till det den har varit - riktigt jävla minnesvärd! <3
--------------      
Peach&Love im outtahere!

Kommentarer
Postat av: Helan

Helt sjukt att vi klarade det! Vi är bäst! :)

2011-05-31 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0