En liten uppdate såhär på randen till katastrof

Tänkte skriva ett inlägg så att jag förevigt ska kunna komma ihåg den stressigaste perioden i mitt liv hitills, kul att jag passar på att skriva inlägg när jag mår som sämst va ? ;) Nej men som sämst mår jag verkligen inte, det är bara den här tryckande ångesten jag har konstant, ångest av självhat och självömnkan på samma gång - patetiskt jag vet men vad gör man inte för att rättfärdiga sina misstag haha. Jag har alltså lyckats samla på mig sisådär kanske 3 kurser i rester totalt, utspritt lite här och var - lite projekt, lite psykologi, lite datanät, lite samhälle och lite annat SMÅ tjaffs.. Det som är så tråkigt är att jag måste få klart allt detta på de här tre (?) veckorna av skola jag har fram tills resterna ska vara inlämnade. 3 veckor = 3 prov tillfällen, och  7 prov på 3 tillfällen förstår vi alla att det inte går ihop.. Heeeeheeee.....  men men jag sitter iaf hemma från praktiken för att plugga, och idag har jag gjort en inlämnings uppgift som ska till Naturkunskapen samt läst i boken Dvärgen som ska redovisas på svenskan, nu ska jag sätta mig och läsa på till det stora samhällsprovet vi har inplanerat till på fredag denna vecka. Sen får vi se hur det går med resten helt enkelt. BB1 prov är det på måndag också det frår inte glömmas eller struntas i för då är det köööört (: (: (: oh dear.

Kommentarer
Postat av: Emilioooooo

Det var fan på tiden att du uppdaterade =)

2011-04-07 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0