Well OMG

Var och tränade med Josefin idag sådär som vilken måndag som helst, och hon berättade för mig om vilka band som är bokade till P&L so far , OMG OMG jag har redan abstinens,cravings,begär efter att få åka dit.......... Så ja, jag lär med stor säkerhet befinna mig i borlänge 28 juni-2 juli 2011, men vem vet vad framtiden har att erbjuda, lite svårt att veta vad jag sysslar med efter studenten helt enkelt, om jag nu tar studenten det villsäga.. jag kanske får anställning på min praktikplats, man kan ju inte annat än hoppas! Var och hälsade på idag och fick lite papper påskrivna, sånt där tråkigt. Men det kändes sådär.. riktigt bra faktiskt, som att en av alla mina knutar i magen släppte. Otroligt bra, jag hoppas känslan håller i sig under praktiken så jag slipper hoppa av helvetes skolan.. Känns inte som att det alternativet är så långt ifrån verklighet om man säger så, ligger liiite för långt efter och har liiite för lite ork för att ta igen det. är man trött tonåring så är man ^^
Well, på tal om trött tonåring så ska jag hoppa i min pyjamas och titta på dexter för att sedan sova.
Klockan är 21.18, grejt!
good night

Kommentarer
Postat av: Emilioooooo

Sv. tack tack tack:D:D:D du får också en riktig kommentar denna gång, det förtjänar du;D Säg mig vilka band är bokade då?^^

2010-11-22 @ 21:52:55
URL: http://lolkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0