Well Hello

Oh well, Hi!
idag är dagen då jag gör det, jag ser en skräckfilm på bio. inte vilken film som hellst heller, utan paranormal activity DOS. Hmmmsi, det är lite gummi inför det, jag har nämligen VÄLDIGT lätt för mig att ta in saker jag upplevt under dagen och sett och omvandla dem till mardrömmar, så.. om man redan ser en mardröm så kan det bli lite överknas iblan :) som när vi spelade... Wait for it.... left- WAIT..... Left 4 dead 2 häromdagen på nattgibbet Då snackar vi mardrömmar.. Som sagt, gummi. Men det går nog bra, ska bege mig nu faktiskt, först middag sen bio det blir riktigt bra det :) Så hejdå mina tre bloggläsare älskar er allihopa!
Signing out, peace

Kommentarer
Postat av: Göran

Dagens ungdomar ska bara spela och spela...Rolig blogg föresten. Kram Göran.

2010-11-15 @ 17:08:56
URL: http://göransblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0