Tårarna rinner

Jag är så trött att tårarna rinner ner för kinderna i skrivande stund, inte för att jag är trött och känner mig ledsen utan för att det är en sån ansträngning för mina trötta ögon att hålla sig öppna. Jag har vart vaken i två timmar nu, och om inte min handledare kommer och plockar upp mig snart så KOMMER jag att somna.. Hans firma bil hade tydligen fått krossad ruta under natten, och sen glömde han bort mig mitt i allt så jag satt fram tills tjugo i åtta och undrade vad jag skulle ta mig till när han inte svara i telefonen. Sen ringde han och nu är allting löst, ivarjefall relativt - jag har fortfarande ingen aning om när han kommer eller om det är värt att ta en powernap, tänk om jag inte vaknar.... ? Brr kallt är det också.
kanske bara 10 min..? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0