Saffransbullar

Jag vill baka idag, åh vad jag vill baka idag! min mage vrider sig när jag tänker tanken mmmmmm....... Min mobil är tyvärr död, så kan inte ringa min mamma och be henne att stötta min idé genom att köpa hem GREJJERNA... Tyvärr. Kan hända att jag vänder mig till min data granne Emil och ber om att få låna hans mobil, who knows...
Idag är en rolig dag för idag är det fredag! Vi ska till Matrix på hötorget och GIBBA, its so nerdy im gonna die but oh so awesome. Vi (jag) har dragit ihop en riktig liten gott&blandat påse av människor som ska med ikväll, busigt! hela 10 platser har vi bokat, PREPARE FOR SUM SERIUZ GAMING! 
 
               
Igår begav jag mig till en mystisk plats där jag spelade och fick lite konstruktiv kritik på hur jag skulle kunna spela bättre, det gjorde susen och nu är jag så övertaggad på att spela och testa mina nya skills så jag spricker :D

aND, Well, Goodbye :)

Kommentarer
Postat av: Manlig Livsstil

Sv. Om vi hade suttit på ett par, så hade vi langat iväg dem till dig.

2010-11-12 @ 16:18:10
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Emilio

WHAT ISS THISSS?

2010-11-12 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0