RnDm

Det har vart en mycket lång dag idag, en väldigt väldigt lång dag idag. inte bara för att det är den längsta dagen vi har i skolan på hela veckan, utan för att jag utöver det har gjort väldigt mycket (allt är relativt). Efter att min mycket långa skoldag var över så hoppade jag på bussen mot gullmarsplan, originalplanen var att jag skulle ta den till gymmet för att träna, men det ändrades nånstans där när jag skulle kliva på bussen och kände hur mina ben bara skrek NEEEJ DONT DO IIIIT! så jag åkte med bussen vidare mot stan för att möta upp mamma istället, vi åkte till bondegatan där vi rensade ut lite gamla saker och sedan begav vi oss tillbaka till Tyresö för att hämta upp lillebror min som skulle till IKEA för att köpa ett nytt skrivbord.
Som jag nämnde tidigare så är mina ben och jag inte riktigt överens idag, inte alls faktiskt... My oh my säger jag bara, viiiiilken träningsvärk!
Så min lillebror fick dra omkring mig på en vagn ett tag genom IKEA, det var lite nostalgi över det hela tycker jag :D tihi
Efter det gulliga åkandet och hetsiga köpandet så var vi väldigt hungriga, så mamma tog med oss till en grekisk restaurang någonstans i stan... Jag undrar om det var på söder.
Det kanske det var, men det var iallafall otrooooooligt gott och sinnessjuka portioner, så utöver att jag är handikappad pga mina ben så ligger jag i matkoma just nu.. Med det sagt så signar jag ut för dagen, dags att sova Gnight peeps :)

Kommentarer
Postat av: Kissie

Heeeeeej jag bah älskar din blogg:D

2010-11-17 @ 10:41:07
URL: http://kissies.se
Postat av: Näthelie

Emil, jag tror jag trooooor att man kan bli anmäld av henne om man använder hennes namn :D

2010-11-17 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0