nostalgija

Vad härligt att vara sådär luddig i huvudet, att inte riktigt förstå ironi eller veta hur man ska bete sig igen, att vara fjortis för en vecka eller nått. Allt var så nytt och spännande! Tänk att ha en tid att vara hemma, eller att bara ha den där panik-känslan över att SHIT VAD ARG MAMMA KOMMER VARA VAD SKA JAG SÄGA?!
Förstår känslan vuxna människor har när de säger att man är ung och ska ta vara på det, för att en dag kommer man att sakna det. Nu vet jag att jag kommer att sakna det här, och att jag borde ta vara på min ungdm för att det kommer gå över fort. Men vad exakt gör man för att ta vara på den här tiden? Vad menar de egentligen med det, ska jag sluta noja över skolan och leva livet istället, eller ska jag ta till vara på mitt unga huvud som har lätt för att lära än så länge, VAD är det jag ska ta tillvara på?
ska kanske fråga en såkallad vuxen person så att jag får ett vettigt svar, men jag fruktar att det inte finns nått sådär glasklart DETSKADUGÖRA!-svar, men det skadar inte att fråga eller hur? :)

Så här såg lilla jag ut 2006 höhöhö 12-13 år, sweeeeet



Kommentarer
Postat av: Emilio

eehh 2006? Denna bild tog du ju i våras sa du till mig:S

2010-11-19 @ 18:59:37
Postat av: Emilio

2006? Du sa ju till mig häromdagen att den var tagen i våras:S

2010-11-19 @ 19:13:59
Postat av: Elkivandelki

Näääääe fyfan va gullig

2010-11-22 @ 21:53:31
Postat av: jules

hahahaha nuttigt värre! :D

2010-11-28 @ 21:57:38
URL: http://prullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0