NEMEN!

Tjux bloggen!
ca sisådär två år efter mitt senaste seriösa inlägg så sitter jag här och läser igenom alla tokigheter jag hittat på genom åren, vilken lustig liten sak jag var på den tiden, hihi. Frågan är, ska jag fortsätta med seriöst och fint, eller låta min sjuka impulsiva ådra styra? HMMMMM lets start with normal, med en gnutta tokighet.

Just nu, EXAKT NU ligger jossan på min säng. Hon ser väldigt rolig ut, för hon är trött och lite, sådär små glad över att hon just vann ett spel. det vet hon själv inte om, det är det som är charmen TIHI, gulleplutten.
Tanken är att vi ska ta tag i våra fat arses och rulla iväg till gymmet, men den tanken har vi tänkt de senaste två timmarna, så.. nej det går inte så bra, blu bla blu.. Första inlägget är alltid svårt att skriva, men jag tycker att det här får duga, med tanke på att det är jag, jag och.. jag som kommer läsa det, kanske om två år, då jag tänker ÅH! Vad kul att läsa min gamla blogg och se vad jag hittade på på den tiden!
Well old Nathalie, I will tell you.. Inte så mycket alls :) ditt gamla jag har precis tryckt i sig oförskämt mycket riskakor (ja det var oförskämt, för det var inte ens dina! så skäms) Ditt gamla jag hälsar hej och önskar att hon kunde läsa din nya blogg istället, det vore ganska coolt. Vill verkligen veta vad tusan jag pysslar med om två år... COOLT :D
liten jag, åh så söt ;) inte mycket som hänt på den fronten tyvärr, huhu. Same Same, But Different
Well, goodbye.

Vi ses i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååh vad roligt att du är tillbaka, har gått in på din blogg varje dag i två år nu och kollat:D Du anar inte hur glad jag blev nu:D:D:D Fortsätt skriv nu! kram Jessica

2010-11-11 @ 22:59:38
Postat av: Anonym

Nemen vad roligt att se att du är tillbaka Nettan, fortsätt så! Älskar din blogg så enormt mycket:D / Ysan

2010-11-11 @ 23:46:30
URL: http://itcouldbealolcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jessica varför kolla varje dag när du kan använda RSS din dumma blondin....

2010-11-11 @ 23:47:26
Postat av: Anonym

Innan du trampar ner någon ska du kanske ta och ta reda på ens hårfärg....Tönt, förresten så tycker jag det är roligare att gå in och titta so get a life

2010-11-11 @ 23:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0