2010

16 dagar i Sverige, 17 dagar i Argentina, 5 dagar praktik, 3 avsnitt dexter, två psykologi prov, ett prov i samhälle, en kurs i kraftelektronik, en muntlig redovisning i svenskan, ett projekt som måste redas ut, 5 skoldagar,  några körlektioner, 4 helgdagar i Sverige, 6 helgdagar i Argentina, träna träna träna, julafton, nyår.
Jag har lyckats klämma in rätt mycket planer på det lilla som är kvar på det här året, känns som att jag kan förutse hur mina dagar kommer se ut, åtminstone här i Sverige =) och i min vision sitter jag tyvärr inte och pluggar kraftelektronik..... som jag kanske borde, återstår att se om jag tar mig i kragen eller inte.
men tillbaka till NOWTIME.
ikväll tror, tror, troooor jag att vi ska hem till Bella, och jag tror att vi ska se film eller nått annat lugnt och mysigt.. Det hoppas jag iaf, för jag känner mig riktigt taggad på det! annars går jag och lägger mig asap.
jag tröck just i mina töjningar i öronen, jag har töjt förut. men det har aldrig gjort så ont, det går stötar massvis med stötar av smärta  från öronen och vidare till ALLT. fucking 2mm skillnad borde inte vara såå extremt, borde svimma snart, anysecond AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ hejdå

Kommentarer
Postat av: Emilioooooo

Hähähähä...Du vet inte vad smärta är! Pröva spendera en hel vinter i Sverige så ska du få känna pain ;D

2010-11-28 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0