1 dagen

Det var en bra dag idag, trots snöstormen, trots bulan jag fick i huvudet, trots den tidiga morgonen så var det en riktigt bra dag :)
För första gången på månader så känner jag inte en stor ångestboll över mitt framtida yrke, det känns faktiskt riktigt bra.. nu var det här bara första dagen, och jag kanske svävar lite på moln för att jag inte behöver sitta i skolan och känna mig sämst längre varje måndag - fredag, nu är det bara på måndagar och tisdagar! och det kan jag nog leva med (; kanske.
Dags att slita ut tvätten som min bror så vänligen bad mig göra, jag önskar att det var min tvätt bara. Men jag vill inte att han ska vara bitter för att maskinen är full så vad gör man inte för att behålla harmoni i hemmet..
usch och fy, trötttttttttt, sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0