and here we go again

Ja nu har jag dragit på mig en rejäl förkylning under natten, det började med att jag låg i soffan och kände hur en så-kallad körtel bara växte o gjorde ondare och ondare för varje sekund igår kväll, så det kom från ingenstans och fort gick det.. klev upp och följde med till fredhäll med praktiken imorse ändå, men fyfan vad dåligt jag mådde. Så 50-60 märkskyltar senare så gav jag upp och åkte hem runt 11 tiden, tog 1 timma och 30 min, KUWL?! jaaaa!....butwaitwut? nooo! inte kul.
Så ikväll blir det lonely night,  seegt som bara den, inte ens min mamma svarar så jag kan requesta nån glass jag kan trösta mig med.. Bara att gå ut på balkongen och skopa upp lite snö o ringla på lite chokladsås egentligen, så mycket snö som de finns nu så har vi efterrätt till ett helt kalas på balkongen! MUMS, av nån anledning tappade jag suget efter glass nu, lika bra ehhh? and Yes, vi är nere på 10 dagar!

Kommentarer
Postat av: chou

argentina make you do funny face expressions:D Hey im one of your readers. im from china. i like you blog butt i dont understand much. Good bye. /chou huang

2010-12-04 @ 02:49:00
URL: http://zhōu-huáng.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0