1 december

i morse vaknade jag vid 8 av att min klocka ringde, jag öppnade mobilen, stängde av larmet, och bestämde mig för att ställa in det på 20 min senare för en liten sovmorgon. När jag vaknar 20 min senare och går upp så börjar jag äntligen reflektera över vad det är jag faktiskt går upp till. Jag har inte skola och jag har inte praktik... så vad är det? absolut ingenting! Vilken lycka det var att få gå och lägga sig igen när jag verkligen trodde att jag skulle få tvinga iväg mig till nått sånt där jobbigt.
Men nu har jag fått sova en hel del, och det finns faktiskt något tungt och jobbigt jag måste göra idag. Idag är det den 1a december, morfars begravning. Igår var det den 30e november, morfars födelsedag. Snart ska vi iväg till blomsterhandeln och köpa en bukett som vi kan lägga på kistan från pappa och farmor borta i Argentina som hade velat vara med, den ska vara ljusblå, vit och gul. Jag tyckte det var en fin tanke iaf =) nu ska jag börja göra mig i ordning och tänka på saker som vad jag ska ha på mig, saker som egentligen känns meningslösa i sånt här sammanhang.
Men men, vördnad och respekt
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0