Slutspurten

Om ganska exakt en vecka kommer betygen att sättas. Jag har Jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte mycket kvar att göra, men jag tänker utnyttja tiden jag har så mycket som möjligt hade jag tänkt, Nu ska jag sätta mig med mig bildbeskrivning ( som blir otroligt bra och djup, haha ) Den ska banne mig bli klar!  Japp japp, och den ska bli bra, så jag kan känna att jag faktiskt har ansträngt mig. Vilket jag har, men nu tänker jag inte kladda ihop nått halv bra bara för att den ska bli klar. Sen resten av mina 20000 arbeten som jag har rest i spelar inte så stor roll om dem råkar bli på ig-g nivå, bara de blir klara. Så ska sätta igång nu, men tänkte bara att jag skulle lämna ett inlägg så det inte blir allt för stora mellanrum på mina blogg inläggs datum!
önska mig lycka till,
TJUX!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till då. :)

2008-05-21 @ 16:54:11
URL: http://lightmyfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0