Skoltröjor!

Idag fick vårt oändliga tjaffs om skoltröjorna ett slut! "happy"  ..
Dessutom beställde hela klassen(!!!!!!!!!!) liksom whaaat, nu hoppas jag bara att alla betalar fort som fan för beställningen kommer nästa vecka och jag står som ansvarig elev, vilket betyder att om vi inte får in pengarna kan jag bli tvungen att betala..

Men om det är nån i klassen som skulle råka läsa detta så är inte det ett alternativ, utan för er som ska ha byxor och tröja blir det 515kr, För er som ska ha bara tröja blir det 315 kr.  Senast inlämnat på tisdag tror jag det blir.  =)

Happy Happy! ska gå ner och göra mig färdig för att åka in till stan nu tror jag, vill och får absolut inte komma försent till balklännings provningen. Dock är klockan bara halv fem och jag ska inte vara där förens halv sju.. slappa en timma? nepp nu ska jag sätta igång!

ciao, tjux, hejdå harebra

Kommentarer
Postat av: -nellie<3

Hur går det med klänningen då? :)

2008-05-28 @ 16:26:19
Postat av: Isabella

haha jag ville inte ha en grundskoletröja, jag tycker det var fett B. Palla betala flera hundra spänn för något som man bara kommer använda när man är hemma. Kramis! Miss u.

2008-05-30 @ 08:48:01
URL: http://cbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0