på begäran av martyparty

sitter hemma och borde plugga, hittar inte mina fuc#@-"g böcker så det är lite svårt för tillfället.
Mamma måste ha lagt undan dem nånstanns så får vänta på hennes return home.
På fredag är det hemkomst för Pappa min. Eftersom vi glidit isär så förfärligt vet jag knappt om jag ser fram emot det. Jag älskar min papi det gör jag, han är och kommer alltid vara min pappa så därmed basta, vi har haft våra stunder och har dem än. Men vi går nog inte riktigt ihop som personer... eller jag vet inte. Han inser inte att vi faktiskt inte bor i argentina tror jag, även om han tror att han vet om allt som händer i mitt liv för att jag har syskon och släkt som är bra på att skvallra eller berätta vad dem tror händer med mig osv så vet han faktiskt inte allt. Det vore konstigt om han gjorde, han bor faktiskt på andra sidan jordklotet. 
Hur som haver så kommer han att komma hem på fredag. Ska stanna i några veckor tyckte jag att han sa, do not know for sure. Vilketsom kommer inte jag att bo där dem veckorna, lilla Natta har fyllt 15 och får bestämma själv vart hon ska bo. däremot kommer jag gärna och hälsar på osv, får se hur pappa smälter detta bara .
Antingen blir det som vanligt, stor smäll och sen är allt som vanligt, eller som senast, helt lugnt och sista timmarna kommer smällen. Eller så kanske han faktiskt accepterar att det är som det är och jag är som jag är, en hemskt besvärlig tjej som är bra på att röra till saker och ting, vad ska man säga. Jag vet vad jag vill.

TJUX

Kommentarer
Postat av: Isabella

Sluta, du är inte alls en hemsk besvärlig tjej som är bra på att röra till saker och ting! Du är en hemskt underbar tjej som är bäst på att röra till saker och ting på fest! kramisar din bella!

2008-05-12 @ 19:58:01
URL: http://cbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0