OBS: SE INTE

Indiana Jones,  Why Why Why väljer Harrison Ford att medverka i en sån film, okej för sisådär tio år sen men HAN ÄR EN GUBBE NU... Det var en löjlig B-film rätt igenom. Pappa somnade ( fast det gör han ju alltid iof ) Jag satt och lekte med mobilen, väldigt diskret förstås man får inte störa under filmer hur dålig den är kom ihåg det folk! 
Hatar folk som sitter och knappar och lyser med sina mobiler. själv hade jag en tröja över så det inte lös. 
Iaf så garvade jag och sinika rätt igenom filmen, delvis för att vi inte kunde förstå hur i helvete folk kunde vara så inne i filmen runt om, delvis för hur fula varenda människa runt om oss var, och dels för att varje scen i filmen hade minst en komisk replik eller rörelse eller omgivning. Jag har fortfarande svårt att förstå om det där skulle vara en parodi på dem tidigare filmerna eller om regissörerna + skådespelarna faktiskt verkligen var helt seriösa.


Enda personerna jag skulle rekomendera den här filmen för är antingen nån jag verkligen inte tycker om, nån som ska ta med en tjej på bio och vill få till det ( man är inte direkt jätte koncentrerad så det finns rum för annat (A) ) , Eller nån som vill skratta ordentligt!
Nån som sett den ännu btw?


 nu ska jag ta och kolla på en RIKTIG film, 10 orsaker att hata dig... Jii favvo film, fast jag kommer bara sakna J något otroligt. Well well..

TJUX



Kommentarer
Postat av: Gurkan

Den söööög :P

2008-05-25 @ 03:18:42
URL: http://gurkan.blogg.se
Postat av: Isabella

Oh tio orsaker att hata dig är ju underbar, fick ju den av dig i 15års present förra året ;) kramis!

2008-05-30 @ 08:49:29
URL: http://cbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0