Mycket på G

Vet inte ens vart jag ska börja med allt om jag ska vara ärlig, så jag bara låter bli *smile*.
Nej men allvarligt talat , so, no , svenska , idrott , slöjd. De är ämnena jag måste kämpa för dem komande typ två tre veckorna innan skolan faktiskt tar slut, FAN VA JAG LÄNGTAR TILL SKOLAVSLUTNINGEN! Fast älsklingen min kommer inte vara hemma de första dagarna på lovet så de kanske blir lite segt att vara helt ledig på dagarna utan honom. Men då har jag tid för annat! typ åka in till stan och köpa nya kläder, ohja det vill jag verry much göra! men det har jag inte tid för förens ja, skolavslutningen. Jaja, det är bara sisådär tre dagar han är borta ändå så. Nej nu ska jag platta mitt lockiga fula hår, sen städa och avslutningsvis åka till my love... förhoppningsvis.

Det är synd att vänskap kan förstöras pga kärlek. håll hårt i din älskade och dina vänner med järngrepp.

Tjux ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du kan ju alltid shoppa med mig om du vill (a)? DÅ är du inte lika ensam iaf de första dagarna :D kramis

2008-05-15 @ 17:18:58
URL: http://cbella.blogg.se
Postat av: JW

""Det är synd att vänskap kan förstöras pga kärlek. håll hårt i din älskade och dina vänner med järngrepp. ""

Den var riktigt bra, eftersom jag själv har varit med om det, höööööörs

2008-05-16 @ 20:33:56
Postat av: the owner

Mmmm, syftade på två spec personer J & J

2008-05-17 @ 17:50:36
URL: http://beingmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0