You know what really grinds my gears?

Att jag skrev ett långt omsorgsfullt, bra inlägg på den här bloggen och när jag ska spara och publicera - försvinner det. Jag orkar inte börja om , och jag minns knappt va det stod.
Imorrn får jag antagligen åka hem ( finally ) och gå tillbaka till mitt gamla vanliga liv, hoppas bara att pappa inte lyckats ändra på nått när de gäller mamma under de här två veckorna som han lovade att han skulle se till att göra, det skulle innebära massa nya regler och problem. Jag går inte riktigt ihop med regler och sånt skit, det innebär bara att jag kommer ljuga för att kring gå reglerna, och det känns ju inte bra alls? Alternativet skulle vara att jag lät bli och ljuga och följde dem så att jag en vacker dag skulle kunna bli nunna - thanks, but no thanks. Mitt liv är ganska underbart som det är, första gången jag erkänner det? men de är väl för att jag fått känna på hur mycket jag har att förlora och hur mycket jag har att vara glad över nu.
Ska inte över-dramatisera dem här två veckorna nu, de har vart fina stunder också, förstås.
ska hoppa in i duschen nu - tjux


Kommentarer
Postat av: Corrny

du skriver så knäppt vännen :P

2008-03-28 @ 16:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0