You don't know what you got till your missing it a lot, i had go throw it away.

såg 10000 bc på bion igår, Oj oj oj den var fakitskt inte bra. Trotts kritikernas dåliga kritik tänkte jag att dem bara haft en dålig dag och att den säkert va bra ändå, men neppa. Sen har man ju hört från vissa håll att den inte alls var dålig, och jag förstår nu varför de är så skillnad - förlåt att jag säger så här om det skulle råka vara nån som tyckt om den, men de är nog dem som inte söker nån mening med filmer som kan tycka att sånna filmer är bra, alltså som inte är tillräckligt djupa ungefär. ( en lite snällare bskrivning.... )

och usch va jag är trött på att folk ser mig som korkad, visst jag råkar säga lite blondie kommentarer ibland, men de gör mig inte till hjärndöd.  Vill inte att folk drar ner mig på den nivån som resterande 70% av sveriges bimbosar ligger på. Det är bara att sätta sig brevid nån tjejgrupp och lyssna på vad dem pratar om, det är nästan så man bara vill ge dom en kram och säga att de ordnar sig en vacker dag kommer du kanske också få en hjärna lilla gumman.
Oj va posetiv jag är idag.. haha, nej men jag vaknade gråtandess så kanske har påverkat resten av dagen med negativa saker? ( Vaknade gråtandes gjorde jag för att jag drömde en hemsk mardröm, gulligt va? noppe.. ) Så förlåt till alla som råkat utför/ kommer råka utför min lite paranoida dystra sida idag.
Tex Jerry, sarri ! 

Ska lyssna på lite Feel-Good musik nu så kanske de blir bättre,  probably not.

Uh vill ha mitt smink, lämnade allt hemma eftersom jag inte räknade med att jag skulle stanna, har vart utan mina kläder och smink osv i hela 3-4 dagar, uääh. bror min printade in att vi skulle få åka på fredag eller imorrn, så var helt överlycklig men sen kom satu och sa att vi ska stanna. oh dear please kill me.
tjux ska tigga smink av sini.


Kommentarer
Postat av: Emelie

mmm jag med har jag en känsla av? :P

2008-03-26 @ 21:24:23
Postat av: cathrin

tack! vad glad jag blir!

2008-03-27 @ 20:00:31
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: anonym

Den va visst bra, ja du är korkad som inte fattar att den va bra, va väl du som inte fattade filmen kanske?

2008-03-27 @ 20:25:57
Postat av: belladonna

varför yttrar du dig ens? hur kul är din blogg då?bara lägg ner

2008-03-27 @ 22:05:09
URL: http://belladonnas.blogg.se
Postat av: the owner

Hmmm för att folk brukar vara intresserade av att veta andras åsikter kanske? Du behöver inte slå på deffensiv sidan på en gång, jag skulle vilja att folk berättade sånt iaf, men du kanske inte kan ta kritik lilla gumman.

2008-03-27 @ 23:03:34
URL: http://beingmee.blogg.se
Postat av: Pontus

belladonna is pwned!

2008-03-27 @ 23:45:26
URL: http://osterlindh.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0