Trotts vädret, trotts att jag är otroligt försenad

Idag är en sån där underbar dag där absolut ingenting är omöjligt, och det är så underbart att känna så.
Jag tror att det beror på, hör och häpna - min hy! det lilla jäkla såret slutade blöda, och nu är det bara ett litet jack, det bästa är att !!!! pricken är borta!!! JAA! nästan så jag kan gråta av lycka. + att resterande hud är bebis lent och har en fin lyster, haha .  Gurr.
 image26
Så glad är jag att jag LER på en bild maha! händer inte ofta, kommer fram ett fult litet grin eller nått.
Ska rulla iväg till skolan nu , sen blir jag hämtad och då blir de mys. Its an wonderful day. Oh yes indeed.
TJUX

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en jävla bra dag!

2008-03-11 @ 05:22:41
URL: http://lightmyfire.blogg.se
Postat av: :D

Jävla fin du va då tjejen ;)

2008-03-12 @ 17:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0