Taco night

Ikväll kommer min syster och eventuellt brorsa över. Ska bli mysigt, hinner inte träffa steffie så ofta, sebbe flyttade ju nyligen hemmifrån så honom har man ju träffat så gott som varje dag i fyra år, inte lika spännande men det är ju trevligt ändå.( vi bråkade ganska stort, vet inte om han tänker vara tjurskallig och hålla kvar vid det eller om han redan glömt det, är inte så över entusiastisk själv heller iof. Men han är min brorsa och älskar honom oavsett.)

Back to business- Vi ska antagligen rita lite på designen till min bal klänning, har valt tyg och allt sånt nu, designen är sågott som klar men ska väl bara fin slipas lite.
Lång klänning blev det mot alla odds, men jag håller med Bella om att det inte är ofta man får chansen att leka prinsessa, så nu tar jag tillfället och ska ha en lång, kort klänning kan jag ha på tjej middag eller födelsedagar osv. nu lyckades jag komma av mig igen, jisses. men iaf vi ska äta tacos och spela zelda antagligen eftersom steffie är på det spelet så fort hon kommer över det, bara mysa helt enkelt.
Sa för ett ex antal timmar sen att jag skulle titta på sweeney todd, men har vart på G med att städa fram tills nu, ska kanske sätta på den nu istället. synd att solen lyser in så starkt bara eftersom det är en sån mörk film, blir jobbigt kontrast. Ska nog passa på och gå ut och gå eller kanske ta i och jogga nu när det är så strålande väder.
Fuckade sverige, igår snöade det.
Ha en bra dag =) Tjux

Kommentarer
Postat av: Erik

svar: Charlieeeee, Charlieee... haha, den är bäst!
Ha en asbra fortsatt dag!

2008-03-04 @ 15:48:52
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: Safira

Hej!
Se sweeney todd.
Är nyfiken på vad andra tycker om den.
Ha en trevlig kväll :)

2008-03-04 @ 20:37:08
URL: http://dailyhaute.blogg.se
Postat av: Emelie

haha, men det var lite väl mkt sång, även om dem sjunger bra! :P

2008-03-04 @ 21:41:29
URL: http://Enemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0