Som ett skavsår på stortån

Uscha va skönt det ska bli med sommarlov snart.. eller snart och snart - de är ju ungefär åtta veckor kvar men varje dag är det en dag mindre. Påsklovet ser jag inte fram emot så mycket däremot. kommer inte kunna ha kul en sekund eftersom jag ska bo hos min pappa, han kanske släpper på kopplet lite på lördag om jag har tur så får jag ge mig iväg till tyresö och gå wild'n crazy så de räcker för resten av lovet.  Men med stor trolighet - nope. hoppas kan man !
Jag är så förbannat skoltrött och om jag ska hålla mina betyg från förra året måste jag plugga igenom hela lovet. antagligen kommer jag titta på tv istället, men jag kan ju låtsas att jag ska ta igen så känner jag mig som en bättre person ( nej fan va låg jag sjunker nu).

Im in deep pain igen, min stortå är helt förstörd. På idrotten tvingades vi springa åt samma håll runt runt runt isådär en tio minuter minst och visst det är fullkomligt mitt fel som inte hade några skor, men vi kunde bytt håll nån gång höll på spy för jag var så yr, inte mysigt och dessutom var det på tok för högt tempo enligt mig för att få två klasser att hänga med. Men dom fick ju mvg på sin lektion så min åsikt är obetydlig. inte för att jag dog men jag vet att de finns dom i båda klasserna som aldrig i livet orkade med det där.

Gahh det här lovet kommer suga utav helvete! vill vill vill vill inte vara i sundbyberg. inget mot att vara här egentligen asså, men (eller jo kanske lite ibland... och lite till) inte det här lovet inte det här lovet inte det här lovet. Helt frustrerad. Anledningen till vaför de är så viktigt för mig att vara hemma de här lovet kan jag inte avslöja ännu, men de kommer nog senare - inte just nu iaf.
Buhu, jag rymmer.
Hahah, i wish, men så tom är jag faktiskt inte i skallen,..
TJUX HA EN BRA PÅSK.


Kommentarer
Postat av: Filippa F

kolla in min blogg!

2008-03-20 @ 22:12:03
URL: http://apricos.blogg.se/
Postat av: Erik

sv: vääääldigt

2008-03-21 @ 10:44:34
URL: http://erikgson.blogg.se
Postat av: Fewili

ööh du är ju cp typ helt spy är de bästa som finns as mysigt

2008-03-21 @ 12:57:47
Postat av: Meela

svar - Visst är hon, lite hjäp fick hon. Men hon valde rätt :)

2008-03-21 @ 14:42:35
URL: http://mysnys.blogg.se
Postat av: Meela

svar - hahaha ja det finns så olika mormorar allt :)

2008-03-21 @ 16:26:48
URL: http://mysnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0