Skills

Hmm, jag är en höjdare på att messa upp saker och ting.  Men hallå man lever bara en gång , så vitt jag vet.
är helt slut fast jag sov riktigt bra jämfört med hur de brukar vara i vanliga fall, vaknar jämnt klockan sex -sju och är helt uttorkad, dricker en liter vatten och inser att det inte hjälper, sen slutar det några timmar senare. men idag fick jag sova nån timma extra , woho .  känner nästan för att gå och lägga mig igen , men ska vänta på att pappa ringer först så helvetet bryter ut ooch jag inte behöver oroa mig för nått efteråt när det är över. kind of, tjux.

image33
Ser så där lagom fridfullt ut...

Kommentarer
Postat av: Pontus

aww sötisch^^ sleep tight

2008-03-24 @ 19:33:17
URL: http://osterlindh.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0