Påsk semester?

Pappa och satu pratar om att boka resa nu fort som fan och åka iväg på torsdag eller fredag, NOO FUCKING WAY!
Ska til spanien i sommar och argentina i vinter Det räcker för mig tack...  Okej nu låter jag som värsta negativa ungjäveln som bara ska vara besvärlig. Men att åka iväg med pappa, satu, charly, isak, sinika och en liten bebis cassandra på påsk lovet är inte så frestande. jag gillar att göra listor, här är min lista på varför i helvete vi inte ska nånstans i påsk : 

 1. vi kan inte ens komma överens vid matbordet.
 2. Cassandra är tio månader, det går inte hon skriker ju.
 3. jag står inte ut med charly och isak.
 4. Nån som tänkt på att vi kanske redan hade planer inför lovet innan pappa bestämde sig för att poppa upp?
 5 JAG VILL INTE.
 6 SINIKA VILL INTE .

Men tanken var ju god, tack för det men det räcker med att ha sagt det, vi behöver inte förvärkliga det.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

skulle ju göra allt för att få åka bort! avvundsjuk

2008-03-18 @ 11:04:13
URL: http://lightmyfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0