MAFFIA

Blogg  jävel, inte kunnat logga in och skriva sen senast, skit störande.  Men nu gav jag det ett sista försök, and what do yo know, den fungera! What evah,
Igår... Var en ganska vanlig lördag. Eller ganska, mina lördagar ser typ exakt likadana ut nuförtiden. Lite trist, saknar den gamla tiden när vi var på olika ställen med olika människor. Men ska fan inte klaga för de e jävligt kul att vara där med skönaste människorna.
Gårdagens bästa va fan "lilla bussen". orkar inte förklara, men jag dog av garv iaf.
Tyvärr slutade kvällen inte lika bra, jag åkte iväg skit förbannad, kämpade för att inte nån skulle märka det men fan va jag var sur. Drog till G och träffade Sötnosen. Kändes bättre då, men inte helt glad efter det heller .
gick hem, förökte komma in på bloggen ännu en gång, Failure, försökte somna - Failure..
så satte mig med guitar hero och försökte klara Psychobilly Freakout - expert, Klarat den förut och ska klara den igen, hatar att fastna på saker jag är så envis att jag inte kan sluta innan det är klart. Somnade tillslut, men tog ett tag.
Nu ska jag sticka. Tjux

Kommentarer
Postat av: Lorena Sanchez

Hellu =)
Tack så mkt =) Sött skrivet av dig heeh..
Nej jag har aldrig ångrat att jag fick barn när jag var 16, möjligtvis att ja inte fick barn tidigare... Men det är väldigt individuellt när man känner sig mogen o redo för barn men känns det ok så är det ju bara o köra, det är den vackraste gåvan man kan få i livet..
Pusss på dig!

2008-03-09 @ 17:29:20
URL: http://lorenasanchez.blogg.se
Postat av: Ss

Den är inte lätt

2008-03-09 @ 19:47:30
Postat av: Jannike

tack så jättemycket :)

2008-03-09 @ 20:30:28
URL: http://iingensoldat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0