Lloren chicos lloren

Nu när pappa är tillbaka blir det automatiskt så att massa minnen poppar upp - Helvete vad jag saknar argentina! Där det är 40 grader varmt, där ingen bryr sig om något som hellst som är oviktigt som smink ,klädmärke, skor. 
Eller okej, skulle man bo där kanske man inte ska gå omkring och se ut som en fågelskrämma men när vi är där spelar ingenting någon som hellst roll. Spela fotboll på gräsmattan med kusinerna, fotboll på stranden med random personer som frågar om man vill vara med utan att ha tänkt tanken att de skulle vara pinsamt. Dem är så härliga människor och jag hatar att vi svenskar är så jävla stela ( okej jag är inte hel svensk men jag ser mig själv som svensk, finns inte så stor anledning till att inte göra det. ) svenskar e stela i vilket fall som hellst, och det är för fan pinsamt tycker jag.  Men är det så man blir uppfostrad så har man ju inget val liksom. 
Min mamma är svensk och min pappa kommer från argentina, de har gjort att jag växt upp med lite annorlunda regler, seder, ett extra språk och en hel del annat. Har insett på senaste tiden att det antagligen gjort att jag alltid tänkt och beteet mig på ett speciellt udda sätt. *snabbtänkt som fan*...
oj va ointressant, men jag har inte så mycket att berätta fast jag har sjukt mycket att berätta när jag tänker efter. Pallar inte helt enkelt!
I want to run away this two weeks.
Tjux

Kommentarer
Postat av: Latino

chill kommer oxå från argentina, eller min mama gör de

2008-03-17 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0