Helgon förklarad så fort man dör?

javisst man ska respektera de döda, men så fort man säger nått illa om en person som dött stannar världen upp bara för att stirra på dig som om det var ditt fel att personen var död.
Vi var inne på en sida som handlade om en kille som dog för nått år sedan, han var skådespelare och har vart med i en ungdomsfilm som antagligen de flesta sett.  Jag har absolut Ingenting emot honom alls, känner hans kusin och allt sånt, men jag tycker att han var helt värdelös som skådespelare.  så vi satt alltså och kollade på sidan, S säger: är det inte han som var med i *** *** ** ****** ***? 
- jovisst va han det..
- ahh stackare han fick inte ens se den.. då säger jag :
- Nej men de kanske va lika bra han va inte så bra i den direkt.
 "alla blir helt tysta i en halv minut och bara glor på mig" 
M - Men så kan du ju inte säga!
 - kan jag väll visste? han var ju hel kass?
 - Det är ju synd om honom?!

Ja det är synd om honom, de är synd om alla som dör men sånt händer.. om han nu råkade vara dålig, så var han det. Filmen kommer inte hamna på topplistan och han kommer inte klassas som en bra skådis bara för att han är död?
Är jag kall nu? tjux


Kommentarer
Postat av: Pontus

varför man inte ska säga så är att vara väl uppfostrad och artig och allt skit, ehm vem vill vara det egentligen? och vem orkar tänka på honom.. jag håller med dig, du är inte kall bara det att du och jag då tänker och känner på ett annat sätt än va andra personer gör^^ so what:D bra tycker jag!:)

ps. han sög faktiskt lite, även om man itne bryr sig så mkt men iaf
jaja pussar

2008-03-24 @ 19:36:14
URL: http://osterlindh.com/blogg
Postat av: Markus

KALLA MÄNNISKA, FYFAN

2008-03-25 @ 02:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0