Glädjedödare

Håltimmen i skolan idag spenderade vi på att ta fram olika tryck till det som skulle bli vår klasströja, vi hittade en del sköna tryck och var helt okej överenns, men självklart för att det skulle bli rättvist skulle alla få ha chansen att rösta, majoriteten vinner och det får man ju bara leva med, visst. Överlyckligtröstades mitt tryck fram och tillslut kom vi fram till att de skulle bli en svart tröja med guld text och tryck, helt jävla underbart liksom och vi som från början hade startat hela grejjen med att ha skoltröja var skitnöjda. Men då kommer ju självklart dom där äckliga slemmiga killarna i vår klass och ska förstöra, " Vi vill inteha trycket, Vi vill ha en rosa tröja med rosa tryck, vi vill ha en playboy kanin".  1.hur jävla intelligent får man bli om man sätter ROSA-PÅ-ROSA?! era vidriga illa luktande apor. 2. playboy kaninen är så jävla tacky som det bara går. 3. Det är en klasströja, köp en playboytröja istället så har ni samma skit. Trotts att vi var i majoritet tvingades vi att byta färgen på trycket, för dom hota med att dra sig ur, och man behöver tio pers för att få beställa. så vi ändra till rosa text svart tröja och samma tryck, okej det klarade jag av. Men det dög inte , dom skulle i sånnafall ha svart tryck och rosa tröja. VA ÄR DET FÖR FEL PÅ DOM!? jag vet att det inte är rätt att andvända bögar som en negativ term, men hur skulle ni framstå om ni gick omkring med dom tröjorna grabbar? ärligt talat. inte enns jag vill andvända rosa. Så det sluta med att jag och ungefär alla som hade settframemot att få en skoltröja drog sig ur.  Nu blir det ingen tröja för mig eller ebba eller jossan jojjo osv. dom ska ha sina äckliga tröjor på sina äckliga kroppar med tillhörande äckliga hjärnor.  Det vore okej om dem vart riktigt entusiastiska och liksom planerat att oh! fan va najs det skulle vara att göra så här, och om vi hade det här trycket med den färgen skulle de bli skit snyggt. Men såfan heller, dom är jävla retards som vägrarväxa upp. och skulle nån av dem läsa det här skulle dom antagligen börja asgarva och tänka haha vi lyckades göra dem sura.  Grattis, ni sabbade nått vi sett fram emot varje år när niorna som skulle gå ut hade sina klasströjor och bah fan va kul.
GRATTIS ERA KUKHUVUDEN

Kommentarer
Postat av: ---

jadu vissa har inte nått i huvudet, eller vill vara generös .. eller inget.. jävla idioter säger jag åt dom -.-

2008-03-11 @ 23:09:50
Postat av: J

hur är det med din tunga nu ?:)
är den svullen eller har du svårt att prata eller så?

2008-03-11 @ 23:42:37
Postat av: the owner

Maha det är helt underbart med min tunga nu! jag var ju påväg att ta ut den för att de gjorde så äckligt ont, men nu är det bara kul att leka med den, och ganska snyggt enligt mig :) de va ju två veckor sen och lite till sen jag tog den så svullnaden och så har ju hunnit försvinna
kram

2008-03-12 @ 17:35:01
URL: http://beingmee.blogg.se
Postat av: ..

Dom behöver inga rosa tröjor för att vara bögar >

2008-03-12 @ 22:30:45
Postat av: the owner

där har du så rätt så.

2008-03-12 @ 22:35:41
URL: http://beingmee.blogg.se
Postat av: Röv

Du glömde skriva att du böjade grina å lubba ut ur klassrummet ditt offer!

2008-03-14 @ 11:24:44
Postat av: Anonym

Ahh jo jag började ju grina också eller hur? tss. Jag gick ut för jag pallade inte vara i samma rum som ett gäng retards. Tönt

2008-03-15 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0