Ett lite seriösare inlägg då

Daddy is coming home! Nu har det väl gått ett halvår eller nått sen vi sågs sist, vet inte riktigt men det var ett bra tag sen. Inte lika farligt som tidigare, då gick det ett helt år emellan . undrar när nästa gång blir? på min student kanske.
nej ska inte vara sånn nu. Det är kul att han kommer, och det blir automatiskt att jag får träffa min lilla bebis gullunge cassandra. Oj vad jag älskar min söta gudomliga lilla syster. Även om jag inte visar det så mycket kanske, jag är ju aldrig där. missar hela hennes barndom. kommer inte kunna sitta med när hon tar hem sin första pojkvän och berätta pinsamheter om vad hon brukade hitta på som liten, är avundsjuk på sinika och isak som är med igenom allt. men så blir det när man inte bor där. Dessutom bor vi hos pappa i sundbyberg, det är en bit att åka när jag går i skolan och bor i tyresö på heltid sen pappa flytta till argentina.
Jaja, han kommer på lördag iaf, tror jag. sen vet jag inte om det går att lita på allt som sägs när det gäller honom.
image27

Uscha vad jag är skoltrött och allmänt trött på allt. Men jag fick en liten kick av att grabbarna ( @ slembollarna) sa att jag knappt var en i klassen eftersom jag aldrig var där. Bullshit, de är dom två veckorna efter lovet som jag hamnat i lite av en svacka. Mår allmänt dåligt bara, har gått upp i vikt och känner mig söndersliten. Vem fan har lust att ta sig till skolan då? Men jag blev så jävla förbannad bara , så jag ska inte missa nån mer dag fram till påsken så kan dem ta sig i röven allihopa. hur ägda blev inte dom när de visa sig att jag hade sådär dubbelt så bra poäng, trotts att jag hade grymt hög frånvaro. så ni losers som sitter där varje dag och inte lyckas få bättre poäng än nån som kommer till proven and thats it ska bara hålla käften.
på nationella idag hade jag missat genomgången och visste knappt vad de va som skulle hända, trotts det var min åsikt en av dem som läraren la märke till extra, och bad mig att ta upp de med klassen. tycker det säger en hel del.
aja. Jag vet att jag är smart och kan komma hur långt jag vill. Thats all that matters to me.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

fan vilken söt unge!

2008-03-12 @ 22:04:51
Postat av: J

Grattis ;)

2008-03-13 @ 07:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0