blood

Min katt attackerade min näsa när jag låg och tittade på en film! Hon har aldrig i hela sitt liv rivigt eller bitit mig eller någon annan vad jag vet, men ikväll fick hon en knäpp. Jag har ett mini mini sår på samma ställe som jag har min röda omtalade prick ( för er som inte vet, är mitt största komplex otroligt nog en röd halv centimeter prick mitt på min näsa. Jag gör allt som går för att den inte ska synas, men smink försvinner fort på nosen... ska ta bort den, men måste vänta tills man är arton innan man får ta bort ytliga blodkärl med laser. ) iaf, det där obetydliga lilla lilla såret blöder fortfarande , ca två - tre timmar senare, jag börjar nästan bli rädd, kan man förblöda så? mamma sa att de inte var nån fara, men det skulle hon säga om jag kom med en bruten arm antagligen också så det säger mig inte så mkt.  Men allvarligt talat kan de inte vara så stor fara, jag menar, ett sår på två milimeter kan man inte dö av.
 image23 
Sådär läskig ser min näsa ut. svartvitt så ingen känslig jävel ska börja grina.
Nått läskigt däremot är en bild tagen för ett tag sen när jag blev lite proffs sminkad, tyvärr inte lika proffs bild men haha vahat evah, den va lite skrämmande enligt mig iaf, vad tycker ni? ser ut som vem som hellst skulle kunnat gjort de där, grymmare irl! Var  en del smalare på den tiden också... buhu.
image24


TJUX

Kommentarer
Postat av: M

Var det där under din sjuka tid...? om det inte är för personligt

2008-03-10 @ 08:42:24
Postat av: the owner

Nej det är lungt, jag pratar utan problem om de. Beroende på omständigheterna då, men jo det där är under en av mina svackor då jag höll på bli sjuk igen. hade inte direkt återhämtat mig kroppsligt så är lite skinny där.

2008-03-10 @ 09:59:10
URL: http://beingmee.blogg.se
Postat av: Anonym

Kooooooooooort hår du hade :O

2008-03-12 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0