Svensk midsommar

Till och börja med vill jag bara säga glad midsommar på er alla, fast jag fortfarande inte fattat vad själva huvudorsaken till att man firar midsommar är. Finns det någon anledning till att man gör det eller råkade man bara starta en traditon/ursäkt för att samla folk och supa sig fulla? IALLAFALL...
Så firade jag midsommar med min älskling iår, min släkt råkar tydligen vara den stelaste i sverige om man jämför med de här knäppisarna.. De va jätte trevligt och ganska hysteriskt kul vid tillfällen, men tyvärr så råkade jag typ vakna på fel sida idag eller något - för här sitter jag ensam och sur på absolut ingenting medan jocke är hemma hos S  med the rest och har kul, jag fattar inte varför jag inte bara kan vara lika pigg och fest / social sugen som alla andra, jag känner mig så jävla utsliten och orkar inte ett piss på kvällarna, vilket leder till att jag blir tråkig och ses som en tråkig person.
Jag är tråkig.
Nej nu ska jag kolla på rainman samtidigt som jag nolifear och intalar mig själv att nästa gång ska bli anorlunda.
Ha en fortsatt bra midsommar och hoppas ni haft en roligare kväll än mig.
TJUX

Kommentarer
Postat av: Isabella

Aah Nathalie, du uppdaterar lika mycket som min kompis oliver får sig ett ligg.. skriv kvinna skriv! Ta det lugnt med sociallivet ett tag och börja nolifa som jag ist! (no) kraaam

2008-07-13 @ 00:33:56
URL: http://cbella.blogg.se/
Postat av: Alex

din vän är grym som vill vinna min tävlig åt dig=)

2008-10-10 @ 12:11:45
URL: http://alexofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0