Imorrn!

ÄNTLIGEN! kommer min Jocke hem igen, längsta veckan ever skulle jag tro. Dessutom kommer han tidigare än vad jag hade räknat med så det är ett stort + .
Ska upp och jobba tidigt imorrn ( kom förbi i amaryllisparken och köp jordgubbar *okej* ) så tänkte dra på "en film" och sova nu, de som känner mig som bäst vet Exakt vilken film jag somnar till på två sekunder, för er andra så ska jag titta på min favorit disney, Hercules. Jag vet jag är lite liten ibland men den e faktiskt kung den filmen!
att jag kan varje replik i filmen är något vi inte behöver ta upp heller (a)
TJUX OCH SOV GOTT SCHWEDEN

Kommentarer
Postat av: Isabella

JAG KAN VARJE REPLIK I LEJONKUNGEN 2! kramissssssss

2008-06-13 @ 23:19:03
URL: http://cbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0