Whit the head held up high pretending im alright

Kommer fortfarande ihåg alla datum, kommer fortfarande ihåg vad du hade för parfym, vilket vax du andvände och vad du heter i mellan namn. Jag kommer fortfarande ihåg hur nervös jag var varje gång jag visste att jag skulle få träffa dig, kommer aldrig glömma hur jag varje gång satt hela vägen på bussen utan att kunna sluta le och tänka vilken tur, vilken jävla tur jag hade, hur jag inte kunde koncentrera mig och allt annat bara blev ett suddigt moln när du dök upp i min tanke bana.

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla stunder med dig. Jag börjar tvivla på att jag någonsin kommer glömma dig,om du ändå bara kunde försvinna ur mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0