Vänta inte på den stora lyckan, du missar den lilla

Man ska nog inte lägga för stor vikt på att försöka få det perfekt , det går ju inte. Men blir det inte tillräckligt bra är man ju bara besviken?

  Jag tror jag måste bli lite bättre på att hitta en balans på saker och ting, kan inte hålla på och vela mellan olika val. Så, nu har jag gjort en massa beslut, blandannat - gymnasievalet. jag har inte riiiktigt bestämt alla jag ska söka till, eftersom jag är rätt säker på att jag kommer in på mitt första val.
 1. Bygg med inriktning måleri på tyresö gymnasium
2. EC - elprogrammet tyresö gymnasium, verkar inte så dumt.
3. Har inte riktigt kommit så långt, men de lär bli nått trist som samhälle, eller nått värdelöst men kul som media.

Aja, tycker jag vart rätt duktig och bestämt mig så här mkt iaf.
Längtar till imorrn som fan! Då är det fredag, ( äntligen, världens längsta vecka) ska äta på restaurang och på kvällen blir det bara till och mysa typ :) cant wait.
Nu kom min mammi hem måste snacka lite med henne så ska lämna datan, men nu har jag skrivit ett lite längre inlägg än mina 1,2,3 sista typ . 
Tjuhux <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0