Pytteplutt

Längtar som fan tills min födelsedag, kommer fortfarande vara lika långt ifrån alla i åldern, men det låter bättre med 15 än 14. Fan för mina föräldrar som satte mig i en klass högre, nu skulle jag aldrig kunna gå med 93orna.. men hade jag gjort det från början hade jag ju vart som dom hela tiden, Folk får börja övningsköra när jag får köra moppe, kul jul liksom. Jaja. 2 månader och 25 dagar kvar... Uääh... ^^

Steffie kom hem nu, i need you! visst jag kan ringa.. men jag vill inte ringa till argentina av nån andledning, flyr från nått men jag vet inte vad. Skulle gissa på att det gäller att det känns som de blir större press på att jag ska flytta ner dit isf..  Vilket jag fortfarande inte bestämt mig för om jag ska göra eller inte... Nån som vill hjälpa mig med det?
Sverige V.S Argentina.


Skolan går bra nu även om jag bara haft ren tur hela den här veckan, så förbannat stressigt.  Matteprovet fick jag VG på ( Yey) Fysik provet var inte svårt, men jag somnade efter att jag läst 2/21 sidor, att jag fick ett poäng ifrån vg var inte så pjåkigt med tanke på omständigheterna. Engelska provet idag gick bra tror jag , det var hyffsat svårt.. men tror min lilla historia i slutet blev riktigt bra ( synd att jag är så förbannat dålig på att stava... ) Och So provet gick förbannat bra ! hoppas på ett Vg där med, det betyder att jag höjer ett betyg om jag lyckas med det... det vore riktigt bra , då e jag ett steg närmre att få poängen jag vill ha - 1/3 höjda betyg Jiii... men inte hoppas på för mycket nu. Imorrn ska svenska möss och människor läs loggen lämnas in + Fysik tjernobyl uppsattsen, Gah har nog aldrig gjort så här mycket på en vecka. Jag känner mig riktigt stolt, och jag känner mig lite nördig, har aldrig pluggat så här mycket, Men vad gör man inte för framtiden liksom.


Som avslutning på det här inlägget vill jag bara säga lycka till till Sandra gumman... Hoppas allt går bra, jag kommer och hälsar på dig.<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag kan ju tillägga min åsikt direkt och det är ju att du stannar hemma i sverige brat ..

2008-01-31 @ 18:17:40
Postat av: Anonym

Haha, brat - de kan ju bara vara en person som skriver så

2008-01-31 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0