Leting go.

Borde jag ha glömt bort peter vid det här laget, eller bara lagt honom åt sidan?  Det känns som alla förrutom jag har gjort det ivarjefall. Jag som kämpade så hårt för att inte släppa in nån i mitt liv släppte taget och stensköna peter fick en egen plats hos mig som plast-pappa. Men tji fick jag...

Många säger att jag säger mer än vad som är sant, med det menar dom inte att jag ljuger. utan att enligt dom säger jag bästavän men menar tidsfördriv , pojkvän men menar KK. Sanningen är att jag inte vet bättre än så , jag kanske har glömt hur man älskar påriktigt? Jag menar det , om jag säger jag älskar dig, älskar jag dig så gott jag kan.. Men så länge jag inte lär mig hur det en gång var så kommer jag älskar dig kanske inte betyda mer än jag gillar dig i dina ögon.

Varsågoda jag har nu gett er ännu en andledning att kalla mig " emo " men ärligt talat, erat problem om ni har lust att sprida rykten och tjaffs, är det så pass att ni är så trista människor att ni inte har nått att prata om och snackar skit om folk ni inte känner så är det er det är synd om.  

Jag sticker visst ut ur mängden - jag behöver inte brunkräm, platinahår,
stora bröst, putande läppar eller franskmanikyr . Inte heller
svarta kläder med svart hår och Hello-kitty väska, lugg tvärs över ansiktet eller dålig musiksmak .
Jag syns, för jag hörs


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0