Groovey

N- du kan behålla hemligheter.
e- jättebra på att kyssas.
t- omtänksam och bryr sig.
t- omtänksam och bryr sig.

a- har dom vackraste ögonen
n- du kan behålla hemligheter.

--------------------------------------------------------------------------------------------------


a. har dom vackraste ögonen

b. alla vill ha dig.

c. riktigt barnslig.

d. gillar att dansa loss.

e. jättebra på att kyssas.

f. bra personlighet och utseende.

g. skiter i vad andra tycker.

h. en gosig nallebjörn.

i. helt underbar i sängen.

j. alla avgudar dig.

k. vild och galen.

l. alla älskar dig.

m. ruskigt smart.

n. du kan behålla hemligheter.

o. as sexig, grr.

p. populär bland alla.

q. mindre snygg..

r. helt GALEN.

s. lätt att bli kär i

t. omtänksam och bryr sig.

u. kung på att bara ta't lugnt.

v. alltid lika glad.

w. otur i kärlek.

x. inte alls duktig i skolan..

y. bästa pojkvän/flickvän som finns.

z. alltid redo.

å. har en dold talang.

ä. kan inte behålla hemligheter.

ö. gillar att dricka/festa.


 Nja vet inte hur pass de stämmer :P
----------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Isabella

jag tycker du ska ta HELA ditt fina namn, och jag tycker det stämmer på dig precis!

2008-01-23 @ 15:00:59
Postat av: isabella

n. du kan behålla hemligheter.
a. har dom vackraste ögonen
t. omtänksam och bryr sig.
h. en gosig nallebjörn.
a. har dom vackraste ögonen
l. alla älskar dig
i. helt underbar i sängen.
e. jättebra på att kyssas.

Sådärja! fast jag vet inte om du är bra i sängen, eller om du är bra på att kyssas men det gårsäkert jätte bra för dig! maha pinsam jag är >.

2008-01-23 @ 15:03:51
Postat av: sara

s. lätt att bli kär i
a. har dom vackraste ögonen
r. helt GALEN.
a. har dom vackraste ögonen

2008-01-23 @ 19:21:49
URL: http://sarasolvik.blogg.se
Postat av: Pontus

p. populär bland alla.
o. as sexig, grr.
n. du kan behålla hemligheter.
t. omtänksam och bryr sig.
u. kung på att bara ta't lugnt.
s. lätt att bli kär i

lite sant ere väl, omtänksam och bryr mig mkt samt kan behålla hemligheter, allt annat vet jag inte :O

2008-01-23 @ 19:39:23
URL: http://osterlindh.com
Postat av: Lilla jag

Haha, vill ju inte skryta meeeen..... :D

2008-01-23 @ 23:53:16
URL: http://beingmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0