Weekend

Det har vart en helt okej helg faktiskt! Fredagen vart inte så spexad, men BellusBoss va ju med , så det var riktigt najs! Har saknat henne så mkt. .  Åkte hem till bästus runt fem eller nått, snackade och åt middag, de va chiiill.. sen drog vi vidare till typ gudö... "no comments" rog därifrån rätt snabbt, skulle till donken men varken jag eller bella ville dit så jag sa att vi kunde dra hem till mig istället, Hyrde film satte på den , men den lagga sönder ( Det blir ett minus på videobutiken asså.. helt kladdig var den. Usch )  men det fixade sig. Jag såg inte klart den eftersom jag var så förbannat trött och somnade i soffan.. Bella drog hem efter att vi käkat frukost och så lördag eftermiddag. Thank you for taking your time bejbi<3
 

Bästus


Hade Absoluut ingen lust att göra någonting på lördagen, och min bror skulle vara borta för första gången detta år. Wiie, så jag tog tillfället och stannade hemma. Laddade ner två av mina absoluta favorit filmer, sen gick jag och Mammi och hyrde filmer, köpte en sladd så vi kan koppla ihop tv och data så vi kunde titta på filmerna på tvn istället. De va riktigt bra filmer dessutom ! Apocalypto (hade redan sett men den e så tuff så jag ville se den igen ) och Härmed förklarar jag er Chuck och Larry. Den va helt okej, kunde blivit en riktig flopp, men med adam sandler i en av huvudrollerna fungerade det utmärkt ändå.

Idag skulle jag träffat en polare från värmdö, men så blev de inte så jag följde med till min moster och satt barnvakt åt William och Maximillian, mina två underbara tjurskalliga kusiner! På vägen hem sen hyrde jag ännu en film, ville se den igår meen den va slut, idag hade nån lämnat in den så den fanns där.. Resident evil Extintion heter den, Ingen av resident evil filmerna kan toppa ettan.. Men den här var ändå helt okej ! Man hoppade till några gånger och jag lyckades till och med skrika till... Mees jag vet.
Ska sätta på dagens sista film som jag kan somna till och dricka lite te. Låter inte helt fel!

Tjuux <3

Kommentarer
Postat av: Jerry

Berätta vilken den sista filmen var?^^ haha

2008-02-10 @ 23:54:03
Postat av: Isabella

DU ÄR BÄST BÄSTUS

2008-02-11 @ 07:57:20
Postat av: Isabella

DU ÄR BÄST BÄSTUS

2008-02-11 @ 07:57:58
Postat av: Nettan

Det är sånt vi inte pratar om jerry :P

2008-02-11 @ 15:27:00
URL: http://beingmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0