Valentine's Day

Vill bara säga att ni som har någon ska vara så glada, och jag avundar er något förbannat mycket! vill jag bara säga till alla er som inte får nån ros eller puss eller enns ett sms på alla hjärtans dag , att ni alla är värda en miljon rosor, Glad alla hjärtans dag på er så här lite i förskott! <3


---------------------------------------------------------------------------------------------
Stor del av inlägget raderat pga pågående procces i att  lägga saker och ting bakom mig. ink minnen som fanns med här.

Kommentarer
Postat av: Fridah

WOW, va fint av killen :o
själv fick jag ett enda litet geléjhjärta, och det räckte för mig, det vsade att han brydde sig. jag var helnöööjd!

2008-02-11 @ 22:36:52
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0