Tjill

Igår var en ganska chillerill dag, drog till skolan runt tolv för att lämna in mina uppsattser ( blev Förbannat bra! ). Sen vare ILU, skyndade iväg från skolan till bussen och hoppa på den. Tänkte inte på att mitt buss kort hade gått ut, men han sa att det var lungt ändå *pfft* ( Nån jävel snodde det riktiga terminskortet förra veckan, så typiskt. alla andra hade sina kvar förrutom jag *Wippie* så jag får köra med vecko-kort tills jag får ett nytt... )  Åkte vidare till centrum å träffa martina, vi drog hem till emelie ,va där ... åkte hem till steven, där hade jag inte så jävla kul direkt så jag och marty drog vid halv tio till jocke.  Spelade Wii och klådde alex och jocke i bowling (=  ( Japp... jag e stolt ), sen somna jag typ, drog hem därifrån för nån timme sen,
har hyrt tre filmer och laddat med god mat chips dip godis och läsk. de blir en riktig mys dag idag.
hare bra, tjux

Kommentarer
Postat av: Challe

Säg till bah om du får veta vem som snott det, du vet vad jag gör då

2008-02-02 @ 15:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0