Temptation

Okej jag suger! haha seriöst. Jag följde med Cassy och Martina till mcdonalds, först satt jag bara med ett glas vatten och is medan dom åt. Sen tänkte jag prova bara att se hur det gick att äta så fick en pommfrite (vette fan hur det stavas) och åt. Var så hungrig, så jag var bara tvungen åt en liten PF , och sen en glass med topping.

Riktig idiot, men det gör inte ont längre, inte jätte iaf. får se hur det blir imorrn bara. nu snackar jag helt normalt också. Lite skumt. Martina kunde typ inte snacka och hade skit ont i tre dagar, åt inget på tre dagar heller, jag snackar och äter samma dag liksom.  Olika med olika människor i guess.  kan knappt vänta till det blir helt bra och man kan börja leka med den ! wieow.
Tjux, ska rengöra ORDENTLIGT nu. sen ska jag sleeeepa

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha jag var likadan med min, kunde inte hålla mig ifrån mat! men håll ut
tjejen snart får du äta och leka hur mycket du vill

2008-02-27 @ 11:19:48
URL: http://fialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0