so fine this day all your problems is gone away

Igår kväll fick jag hur ont som hellst i tungan, jag ville seriöst bara skjuta av den.  Men jag lät bli det och hoppades på att det skulle sluta göra ont. Det slutade inte , men jag var så otroligt trött så lyckades somna ändå relativit snabbt.. På morgonen idag hade jag inte ont alls och svullnaden hade gått ner. Märklig sak min tunga..
Uscha när jag skulle äta frukost lyckades ploppen på min andra piercing i läppen skruva upp sig och på nått magiskt sätt placera sig i min mun. när jag kände att det var en liten metall kula i min mun fick jag panik, total panik. Trodde det var tung piercingen som skruvat upp sig.. Och ja, då flippade jag lite.
anyhouuu nu ska jag titta på Babel, den ska tydligen vara jävligt bra och sånna filmer bangar man ju inte på förstås. Håller på att ladda ner sagan om ringen triologin nu också, har redan en av filmerna här hemma men vill ha alla tre på datan.  Martyparty åkte upp(ner) vet inte vart det ligger riktigt men till fjällen nu iaf, är sisådär lite smått avundsjuk, haha. Left behind with to little to do. Har en massa saker att göra men ingen lust snarare.
oj vilket onödigt inlägg så nu ska jag dra.
Tjux, and last night was great.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lät inte så bra det där med tungan

2008-03-02 @ 17:34:24
URL: http://lightmyfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0